27 ביולי 2014

שיווק מאוחרי רעלה

שיווק מאחורי רעלה

מה קורה כאשר המתווך עושה מלאכה טובה ומבקש לפרסם את הישגיו?


במקרה שהיה נחתמה העסקה בין המוכר ובין הקונה בתיווכו של משרד אזורי. לאחר כשבוע התפרסמה כתבה על "עסקת השבוע" ובה תמונה של הבית, מחיר העסקה , כאשר נכתב כי המוכר ויתר על סכום של 200 אלף ₪ מן המחיר המבוקש  כולל מחיר מוצע ומחיר סגירה של העסקה- כמו גם פירוט על אופי הבית , שטח בנוי של המגרש והיצע הנכסים בשכונה.

בתביעה אשר הוגשה נגד המתווך על ידי הקונים בגין פגיעה בפרטיותם, ניטען כי הצגת המחיר, שווי הבית ותקופת המו|מ פגעה בהם.

השופט קבע כי אכן יש למתווך עניין לפרסם את הצלחותיו על מנת לשווק את עצמו אך עליו לעשות זאת תוך מסירת פרטים אשר לא יזהו את הנכס הנמכר, במיוחד כאשר המדובר בנכס מיוחד ובולט לעין.

מסירת הפרטים יכולות להצביע על יכולותיו הכלכליות של הרוכש, במיוחד בנכסים בעלי שווי גבוה.

נפסק בגין כך פיצוי של 15,000 ₪ לטובת התובעים;

לפרטים נוספים עו"ד איל רוזין 03-6953545

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה